Bourjois je kosmetika „sedmého“ divu světa

Značka Bourjois slaví svůj velký úspěch. Funguje bezchybně již 150 let. Příběh vás doslova pohltí a dostane do víru velkoměsta, velkolepých světel a originálních líčidel. Původně se značka proslavila již na divadelních scénách. Herec Joseph – Albert Ponsin vyráběl kosmetiku pro své herecké kolegy. Tyčinky mnoha barev a tvarů se tak staly základem pro vznik další éry líčidel. Ač pěkná paleta odstínů a barev, měla malý háček. Byla to neprodyšnost pleti pod nimi, tudíž se sklonem mastit se a znečistit se. Nová technologie se dostala na svět a korespondovala tak k divadlu další zrod líčidel a jejich půvab. Mladší kolega Alexandre – Napoleón Bourjois vynalezl nové textury, které se zdály býti dobrými nejen na jevišti, ale i na běžné líčení. Paříž, která byla rázem obklopena novými šminky se stala obletovanou zemí, která dala fantazii a kreativitu i lidem zde.

 

Trhákem se stal produkt, který je známý svými blahodárnými účinky. Je to rýžový pudr z Jávy. Pleť krásně projasňuje a zesvětluje. Ovšem není to jen jediné zboží, které se těší velké oblibě. Je to i ostatní sortiment z těchto řad, např. tvářenky, rtěnky, stíny, aj. Vyráběly se i vonné sáčky do bot. Vonné výtažky, které byly součástí kapesníčků jsou také známé již z dob minulých.

 

Snaha o zjednodušené zkrášlení

Dokonce ani na muže se v tomto ohledu nezapomnělo. Jasným důkazem je toho „maďarská pomáda“ pro zpevnění kníru. Souprava na líčení pro ženy se také pyšnila v té době velké popularitě. V pohodě se vešla do kabelky a žena nepostrádala ženskost, ať se nacházela kdekoliv. Flakón, který se dal schovat do korzetu, byl vždy při ruce.

 

Krabičky malých kulatých tvarů

Zachování těchto krabiček se považuje za kult. Tvářenky a stíny z nich jsou velmi neotřelé, jemné a bohaté textury. Elegance pařížských suvenýrů od Bourjois je opravdu něčím nezvyklým a luxusním.

Autor příspěvku: admin