Čtvrtek , 17 Duben 2014
Jste zde: Domů >> Online book

Příspěvky z kategorie: Online book

Vítejte v programu Online Book.

Právě jste zavítali do publikace Online Book. Všechny články v této sekci jsou zpoplatněné SMS zprávou v hodnotách 79, 99 a 180 Kč. Můžete vybírat z těchto publikaci: Breast Performance – Cviky prsa, Cviky na záda, Cviky pánevního dna. Dále pro Vás chystáme Křečové žíly, Vlasy, Hemeroidy. Pro Vaše dotazy jsme k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce na emailu info@ekocka.cz.

Budeme velice rádi za Vaše podněty, které nám můžete napsat na výše uvedený email nebo přes online formulář.

Co je Breast Performance – Cviky prsa

banner cviky prsa

Vítejte v programu Breast Performance, který je považován za č. 1 ke zlepšení vlastností ženského poprsí. Prostřednictvím tohoto programu (more…) Číst dál »

5) Cvičební plán, rady a tipy

banner cviky prsa

Výživa pro krásná prsa Vyvážená strava je zásadní i pro krásný vzhled prsou. Vylepšením (more…) Číst dál »

4) Cvičení se závažím

banner cviky prsa

Cviky se závažím Za účelem zvýšení svalové hmoty, musíme zahrnout do našeho programu (more…) Číst dál »

2) Cvičení na doma

banner cviky prsa

Průvodce Prsa jsou umístěna na horní části prsních svalů, proto níže uvedenými cviky (more…) Číst dál »

3) Cvičení s elastickou gumou

banner cviky prsa

Cvičení s gumou Svalový trénink s gumou je jedním z nejlepších způsobů, jak (more…) Číst dál »

Potíže s hrudní páteři

Funkční potíže hrudní páteře S hrudní páteří mívají nejčastěji potíže lidé se sedavým zaměstnáním. Dochází k ochabování mezi-lopatkových svalů – nejčastěji následkem vadného držení těla (more…) Číst dál »

Procvičení krční páteře

Potíže s krční páteří Bolesti za krkem bývají častým projevem potíží s páteří. Velmi úzce to souvisí s vadným držením těla. Šíjové svaly patří k těm s (more…) Číst dál »

Cviky proti bolesti zad

Uvolnění krční páteře vsedě Cviky provádějte vsedě na židli s opěradlem. Trup držte vzpřímeně, ramena tlačte dolů a hlavu mějte vytaženu vzhůru. (more…) Číst dál »

Základní rehabilitace páteře

Sestavy Provedení: Leh na zádech, pokrčené nohy, chodidla i kolena od sebe na šířku pánve, ruce podél těla. Podsadíme pánev tak, že stáhneme břišní a (more…) Číst dál »

1) Rutinní masáže

banner cviky prsa

(more…) Číst dál »

Scroll To Top