Marc O´Polo

Jedná se snad o jedinou značku na světě, která během vývoje změnila sídlo firmy v rámci mezinárodních styků.

Dva Švédové a jeden Američan

Na založení firmy se podíleli Švédové Gote Huss, Rolf Lind a Američan Jerry O´Sheets. Stalo se tak v roce 1967 a cíl zněl jasně – tvořit a prodávat jednoduchou a nositelnou módu pro mladé. Žádné zbytečné ozdoby, žádné složité střihy. Jednoduchost a pohodlnost.

Švédko, Německo

Ze švédského Stockholmu se sídlo firmy záhy stěhuje do Německa, do malého města Stephanskirchen, kde výrobnu oblečení značky Marc O´Polo otevřel Webner Böck. Místo znamenalo poměrně malé náklady na výrobu, a také strategické místo – ve středu Evropy. Böck měl nejen nápad, ale byl i znamenitý podnikatel s perfektně promyšleným marketingovým plánem.

Webner Böck

Dnes je Böck ředitel značky a vlastní většinový podíl. Právě díky jeho schopností je teď jméno Marc O´Polo nejúspěšnější módní značkou v Německu s expanzí po celé Evropě a dokonce i takových oblastí světa, jako jsou Saúdská Arábie, Kuvajt a Bahrajn. To ale není konec a prosperující podnik se snaží proniknout do dalších a dalších oblastí celého světa.

Ležérní, pohodlné oděvy

A daří se mu to díky ležérnosti a pohodlnosti oděvů. Modely, které Marc O´Polo nabízí, jsou nositelné, vypadají dobře a zdůrazňují osobnost nositele. Nekomplikovaná móda, dopovídající životnímu stylu mladých, to je filozofie německé firmy. Drží se zásady, používat jen přírodní, kvalitní a trvanlivé materiály, které již vyzdvihovali švédští zakladatelé firmy, a stejné heslo propaguje značka pořád.

Móda pro město

Městská trendová móda pro občana, který žije městským životem a chce být za všech okolností, elegantní, nevtíravý a osobitý. To je přesně to, co se v buticích Marc O´Polo nabízí. Mimo klasické oblečení pro ženy i muže prodává řadu doplňků. Boty, tašky, kabelky, opasky, peněženky, šperky, šály, také hodinky a parfémy.

Trička a džíny

V osmdesátých letech zaznamenala nebývalý úspěch značky kolekce triček a džínů, o pár let později se naopak značce příliš nedařilo a vnitřní ekonomika podniku zaznamenala strmý pokles. Schopný Böck se však nevzdal a návrt k původní myšlence – tvořit kvalitní a nositelné oblečení, firmu opět postavila na nohy.

Autor příspěvku: Hedy Hedy